Aplikace Process Manager je určena pro zpracování vnitropodnikových procesů s důrazem na automatické řízení dílčích úkolů. Příkladem vhodného použití mohou být procesy nástupu nového zaměstnance a zajištění všech úkonů s tím spojených, řízení IT incidentů nebo správa majetku.
HLAVNÍ VÝHODY
- snižování interních nákladů organizace
- rychlejší reakce na požadavky interních zákazníků
- zvyšování produktivity práce
- získávání podkladů pro manažerské řízení a další optimalizaci procesů
- rozsáhlé možnosti reportingu
- možné napojení na další části IS
- nízké náklady na údržbu aplikace
ZÁKLADNÍ FUNKCE
- zpřehlednění a zdokumentování procesního řízení
- zajištění optimálního toku informací pouze mezi odpovědnými osobami
- automatizace vyhledávání správných (odpovědných) osob podle daných kritérií
- sledování stavů průběhu procesu (zpětná vazba)
- zvýšení úrovně informovanosti o rozsahu nabízených vnitropodnikových služeb
- predikce doby řešení daného požadavku
- definice procesu sériovým způsobem s možností paralelizace jednotlivých kroků
- kontrola průběhu procesu zpracování a plnění požadavků, návaznost na management jakosti
NÁVAZNÉ MODULY
Reporter
- definice výstupních sestav z různých zdrojových bází HCL Lotus Notes Domino
- časové plánování, zpracování na pozadí
- výstupní sestavy ve formátu CSV (kompatibilní s MS Excel)
Personální Agenda
- personální systém (personální karty, archiv pers. dokumentů, katalog prac. míst, hierarchická struktura)
- evidence nepřítomnosti (včetně schvalovacího workflow)
- předpisy mezd
- evidence znalostí a certifikací
- řízení přístupu k veřejným a privátním informacím
UKÁZKY Z APLIKACE